STICHTING PATER VOS INDIA

In 2012 vierde de plaats Ginabahar in India groots haar 100 jarig bestaan van de parochie. Nico en Jeanne Brands, Tiny Vos en Coby Lange Brands waren bij de viering aanwezig.

Doelstelling:

De doelstelling van Stichting Pater Vos India is het ondersteunen van projecten welke betrekking hebben op onderwijs in de ruimste zin van het woord,

watervoorzieningen en toiletten.

We richten ons hierbij vooral op het geven van financiële steun voor de bouw van een school, het aanschaffen van leermiddelen en meubilair.

In Nederland is ons doel het verwerven van de financiële middelen.

Stichting Pater Vos India hield haar eerste voorlichtingsavond op 21 augustus 2011 in zaal restaurant Nieuw Schaijk aan de Rijksweg te Schaijk.

Deze avond stond in het teken van het ontmoeten van onze priester en contactpersoon uit India Fr. Sudhir Bara.

Zie:

Stichting Pater Vos India hield op dinsdag 26 februari 2013 een   kennismakingsavond over India in café-restaurant Nieuw Schaijk aan de Rijksweg in Schaijk.  De avond had een informeel karakter waarbij iedereen kon kennismaken met India en het werk van de stichting. Door op onderstaande link te klikken kunt U de film bekijken welke Landerd TV heeft gemaakt.

Zie: